[PG]wie weet waar mijn zwarte tinker pony chanel is?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ilove_u22

[PG]wie weet waar mijn zwarte tinker pony chanel is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 21:41

Hallo, ik ben nu jaren opzoek geweest naar mijn aller eerste eigen paardje chanel,dag in/dag uit, zoekend op marktplaats of andere sites... waar ze zou kunnen zijn. Ik heb haar een hele poos geleden verkocht omdat ik haar niet meer aan kon, ze werd te sterk voor mijn en ging naar een mevrouw in het plaatsje, Opperdoes. Later stond ze ook weer te koop bij die nieuwe eigenaar. ik wilde haar terug kopen maar dat mocht niet van die nieuwe eigenaar. Waarom ik heb geen idee...
Maar nu na een lange zoektocht heb ik het eigenlijk het zoeken naar chanel mijn lieve tinker opgegeven en ben ik nu plan om een advertentie op marktplaats te zetten of hier op bokt.nl want mijn energie is zo'n beetje op aan het gaan naar de zoektocht waar mijn oh zo brave tinkerpony merrie chanel zou kunnen zijn. Misschien dat ze nu anders heet en wat ouder is. Maar er moet toch wel iemand zijn die toevallig dit leest en mijn kan vertellen wie haar nu heeft? Want ik wil haar heel graag nog 1 keertje zien hoe het met haar gaat? Al reis ik de heel nederland er voor af of buitenland? Ik heb geen flauw idee waar ze zou kunnen zijn. Is er iemand die mijn het wel kan vertellen? Ik mis haar ontzettend erg. Elke dag denk ik aan haar.

Ze is zwart/met een streep die boven breder is en met een half rondje smaller schuin af loopt naar de rechter neusgat. Ook heeft ze maar 1 linker achter witte sok.

voor fotos kun je mailen. :(

Mijn e-mail is: gabyvdk@gmail.com

ik hoor dolgraag reactie van mensen die haar kennen. of hebben gekent.

met vriendelijke groetjes Gaby van de kamp.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 23-01-14 21:51, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd, verplicht op OV

PaardjesFan1

Re: wie weet waar mijn zwarte tinker pony chanel is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 21:44

Hallo,
op manege/ponykamp Les Chevaux stond ook een Chanel die precies aan jou eisen voldoet. Mischien moet je daar ff kijken

ilove_u22

Re: wie weet waar mijn zwarte tinker pony chanel is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 22:25

hoi hoi. ik heb gekeken. maar toch is het er niet mijn chanel heeft maar 1 wit achter sok links. en niet achter en voor. en die streep is veel breder. wel vriendelijk bedankt. Al die zwarte tinkers lijken best op elkaar !!

ittheclown

Re: [PG]wie weet waar mijn zwarte tinker pony chanel is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:05

Ik heb wat voor je gevonden.. denk dat balou toch een merrie was en mischien wel jou chanel is, ik hoop dat het mag maar hier heb ik openbaare foto's gevonden met de oude eigenaar zover ik weet is ze nu inmiddels verkocht maar als het haar wel is mischien dat het meisje van de foto's dan weet waar ze nu is ?

http://www.tinkerdagleusden.nl/Smoel%20 ... Balou.html

ilove_u22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 23:36

ik weet het niet, ik kan de fotos niet duidelijk zien ze zijn te klein ! maar kwa bouw lijkt ze er wel op. zou je me wat grotere formaat fotos willen sturen. ?? groetjes.

ik heb de fotos via google groter gemaakt... maar die tinker heb ook twee witte sokjes achter als je goed kijkt en een bredere bles en die balou is een ruin, dus het helaas chanel niet chanel is zo ie zo een merrie:) ... mijn chanel die nu misschien anders heet heeft maar 1 witte sok links en een schuine aflopend dunne bles richting het rechter neusgat. En bij die foto van balou liep hij echt veel breder af de witte bles. Ik weet niet meer precies hoe groot die tinker van mijn is want het is al vrij lang geleden, ik denk dat ze ongeveer 1,46 is ongeveer. gewoon een pony. ik weet niet hoe je foto's van mijn chanel erop kan zetten. want ik ben pas net lid van bokt en alles ben ik nog aan het uitzoeken hoe het werkt. Maar ik begin nouw wel moe te worden van dat zoeken en vergelijken, doe het dag in dan uit. :(
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 24-01-14 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic een schopje geven.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:29