Ik ben op zoek naar de welsh pony s boran en olympic. Ze zijn nu rond de 20 jaar oud ongeveer. Ze zijn tussen de 1.20 en 1.25 hoog. Ze zijn geruind. Boran s kleur heeft wat weg van een blauwschimmel en olympic van een bruin schimmel. Het zijn 2 halfbroertjes en ze zijn onafscheidelijk. Ze zijn naar Brabant verkocht ongeveer 5 à 6 jaar terug. Ze kwamen op een manege / pensionstal te staan en ze zouden mee lopen in de lesjes. Ze stonden in hem, noord Holland. Ik heb ze jarenlang verzorgd en ben benieuwd waar ze nu staan en hoe het met ze gaat.
Groetjes Mariska
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-01-14 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
mariskalaan
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-14 23:56
Niemand?
Zoe_97
Geplaatst: 28-12-14 12:33
TS: kan je misschien contact met die manege opnemen? misschien zijn ze daar nog, o kunnen die je info geven over waar ze heen gegaan zijn
Laatst bijgewerkt door C_arola op 29-12-14 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:off-topic verwijderd
De vorige eigenaar weet niet meer aan welke manege ze zijn verkocht. Had hij vergeten op te schrijven. Ik dacht als ik het zo in de beschrijving zet herkent iemand het evengoed misschien.
Ik denk alleen wel dat er behoorlijk veel manege s / pebsionstallen in brabant zijn. Wordt een grote klus om die dan af te gaan. Wel bedankt voor je tips!