[PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

[PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-14 16:03

Ik ben opzoek naar de merrie genaamd Thats Me

Thats me is een KWPN merrie met als vader Jimtown geboren in 2000 dus nu 14 jaar oud.
Ze is bruin met 2 witte voetjes (rechtsvoor en linksachter) en een kolletje op haar hoofd.
Stokmaat rond de 1.63

De reden dat ik opzoek ben naar deze merrie is omdat ze zonder onze medeweten door verkocht is.
Thats me is weggegaan bij ons als gezeltschap paard en ze is naar Nieuw Amsterdam verhuisd (drenthe) hier van uit is ze dus weer verkocht.

Thats me heeft een afwijking in haar rechter achterbeen. Het is als ze losloopt amper op te merken maar zou je haar intensief gaan rijden dan krijgt zij soort van verlammingsverschijnselen in dit been. (slepen met dit been, wegzakken met dit been) Ze is dus ook volledig afgekeurd voor sport en recreatie!

Ik zou heel graag willen weten waar ze is gebleven vandaar deze oproep want deze merrie verdient het niet om steeds te worden verhandelt.

Wij gunde haar een fijn plekje om lekker dag en nacht buiten te staan als gezeltschap paard maar helaas hebben wij ons vergiste in degene die haar mee kreeg.

Als er ook maar iemand iets weet vertel het me dan. Mag ook per pb

Afbeelding

Afbeelding

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0987_n.jpg
De linker
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 15-01-14 21:45, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd, verplicht op OV/Foto in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63


verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-14 12:30

Nog steeds zijn wij opzoek naar onze merrie!
Inmiddels blijkt er nog iemand het slachtoffer geworden is van deze meneer!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker