[PG] gezocht; shetlander saffier, enkhuizen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

isawessels00

[PG] gezocht; shetlander saffier, enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 18:02

hoi iedereen,
ik zoek mijn oude verzorgpony…zaterdag hoorde ik dat hij verkocht zou worden, gister kwamen er kopers en ja hoor… de advertentie is van marktplaats af…ik ga hem echt super erg missen want hij betekent heel veel voor mij…

hij is verkocht naar Enkhuizen, hij staat samen met een fjord in een wei met een inloopstal, er gaat een meisje van 8 op rijden en haar moeder gaat er mee mennen.
Het is een zweetvos shetlander van 1.10, hij is 11 jaar en het onderste gedeelte van zijn staart is bruin, hij heeft 1 klein wit vlekje op zijn schoft en heeft 2 maanoogjes.

Als iemand deze pony gezien heeft zou diegene mij dan even een berichtje kunnen sturen?...ik weet ook niet precies wanneer hij weggaat…ik hoop dat er iemand (in de buurt van) Enkhuizen woont en weet of iemand naderhand een shetlandpony gekocht heeft…

(ik weet niet hoe je foto's moet opslaan...)

oja, hij is slank en gespiert en lijkt eigelijk totaal niet op een shetlander...
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 09-01-14 19:52, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal in de maand je topic omhoog schoppen

Rocamor

Re: [PG] gezocht; shetlander saffier, enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 16:42

Ik heb de nieuwe eigenaresse geholpen door Saffier met trailer op te halen. Ik weet dus waar hij staat. Het gaat goed met hem.

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-14 19:00

@rocamor, echt? mooizo!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 19:48

Ja hoor, ging allemaal goed. Hij heeft een leuk stekkie. Veel sterkte voor jou, de komende tijd. Als je wat wilt weten, stuur maar pb. Ik zie hem nog wel geregeld.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:06

Omdat de pony gevonden is hier een slotje.