[PG] Welsh ruin Boudewijns Lucky!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

[PG] Welsh ruin Boudewijns Lucky!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 12:22

Ik ben op zoek naar mijn oude pony. Helaas heb ik hem moeten verkopen omdat ik te groot werd voor hem, maar heb er nog elke dag spijt van. Ohja, dit is misschien handig: Hij is naar België verhuist, naar voor zover ik weet een Vlaams gezin met twee kinderen. Ze kochten hem omdat ze de paarden op de manege te groot vonden en de kinderen iets kleiners nodig hadden. Ik geen gegevens van die eigenaren, niks. Ik lag op dat moment in het ziekenhuis door een trap van een ander paard.

Een klein paspoortje :list:

Paspoort naam: Boudewijns Lucky.
Roepnaam: Lucky
Geslacht: Ruin
Leeftijd: Nu moet hij 8 of 9 jaar zijn.
Kleur: Vos met lichtere vosmanen en een bles. Hij heeft geen aftekeningen op zijn benen.
Bijzondere weetjes: Bij mij vond Lucky water geweldig! We hebben 's zomers dan ook vaak gezwommen. Hij kon springen, dressuur en als menpony deed hij het zeker heel aardig en was op de pinken rond te sturen.

Sorry voor de misschien wat onduidelijke foto's, maar mijn camera toen werkte niet zo mee.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is alles wat ik op het moment heb. Ik heb ergens veel betere foto's maar op het moment zijn ze spoorloos. Het wordt dus nog ge-update.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik ben al sinds dag 1 dat hij weg is op zoek naar hem.

Groetjes :)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:52

DAMWolf @ [OV] [PG] Gezocht - Lucky

Het is niet toegestaan om twee topics over dezelfde pony te openen. Je mag het oude topic éénmaal per maand een schopje geven.
Hier een slotje.