Na jarenlang genoten te hebben van haar, heb ik haar helaas moeten verkopen toen ik 18 jaar oud was. Ik ging studeren en had geen tijd meer voor haar. Met veel pijn in mijn hart heb ik haar verkocht aan een meisje uit Schijndel, het was liefde op het eerste gezicht. Opa, oma, vader, moeder én dochter sloten haar meteen in hun harten, dus ik verkocht haar met een gerust hart.
Ik heb altijd contact onderhouden met de eigenaren, ze is zelfs nog drie keer bij mij 'op vakantie' geweest, toen de nieuwe eigenaren zelf op vakantie waren. Fantastisch!
Helaas heb ik het laatste jaar weinig contact gehad vanwege drukte met school en werk. Nu probeerde ik laatst opnieuw contact te zoeken, maar helaas geen gehoor.. Later hoorde ik via via dat haar nieuwe baasje gestopt is met rijden.
Mijn hart brak. Omdat ik geen contact meer krijg met de eigenaren, vrees ik dat ze verkocht is. Ik hoop van harte dat iemand mij kan vertellen hoe het met haar gaat, want ik mis mijn meisje tot op de dag van vandaag nog steeds.
Ik zou het heerlijk vinden om haar weer te kunnen zien, maar ik begrijp het ook als de huidige eigenaren hier niet van gediend zijn.
Hieronder wat foto's van Anoesja. Ze is 1.45 hoog, waarschijnlijk een vliegenschimmel (aangezien dat regelmatig veranderd naarmate ze ouder worden) en haar rechteroog is een maanoog. Ze houdt van vies worden en zou het liefst een schoothondje zijn. Anoesja is een echte dressuur pony en snapt het principe van springen niet zo goed. Ze is 110% bomproof.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe het met haar gaat en mij eventueel meer informatie kan en mag geven over waar ze nu is.