[PG] Tinker Foekje

Moderators: SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

sylviabo

[PG] Tinker Foekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-13 16:08

Ik ben op zoek naar mijn oude tinker Foekje,

Foekje is een Tinker van 1.52 cm ze is nu 17 jaar .
ze is drie jaar geleden verkocht wegens omstandigheden aan Barbera de Koning uit Gouda , deze vrouw had op haar woord belooft hier niet te verkopen en al zou ze dat wel doen zou ze eerst contact met mij opnemen , na 1 jaar verbrak zij plotseling het contact , hierna ben ik naar foekje blijven zoeken.
tot op heden heeft deze zoektocht niks opgeleverd alleen een filmpje van 2 jaar geleden van een meisje die haar toen verzorgde , toen ik dit filmpje vorige week vond heb ik er opgereageerd , maar mijn reactie is weer verwijderd en op facebook is niet gereageerd naar verder te hebben gezocht blijkt dat ze 2 jaar geleden verkocht is .

wie o wie weet waar ze is en hoe het met haar gaat

dit is ons filmpje over foekje op youtbe.
http://www.youtube.com/watch?v=5w2QHkVqhbU
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 25-12-13 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

voorn2

Re: [PG] Tinker Foekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 12:45

ik weet dat er een zwart bonte tinker op manege de vosseburch staat in Langeraar zuid holland die foekje heet!

RIP Tinky 17-10-2013

sylviabo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-13 20:09

ze is gevonden ben super blij

o ja super bedankt voor het zien van deze topic
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 30-12-13 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:25

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten