[PG] Indigo, welsh A ruin

Moderators: Apple, Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Flux

[PG] Indigo, welsh A ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-13 22:00

Hallo bokt :),

Ik ben opzoek naar een kleine, bruine welsh A ruin; Indigo geheten.
Indigo was van mijn oom toen ik jonger was. Hij was de eerste pony waar ik op rondhobbelde en met hem begon mijn liefde voor het ras (bleek achteraf :') ). Indigo stond in Thesinge, Groningen.

Toen hij (schat ik) een jaar of zes was heeft mijn oom hem weggegeven aan mensen in Vries (?). Zij hebben hem voor de wagen beleerd en dit deed hij heel leuk. Ik ben daar 1x geweest om even naar hem te kijken. Ook weet ik dat hij bij deze mensen een ongeluk heeft gehad met de wagen, maar hier is hij goed vanaf gekomen geloof ik. Het kan best zijn dat hij nog bij deze mensen is, maar ik weet niet meer wie zij zijn en waar zij wonen.

Indigo is een bruine, stekelharige welsh A pony met vier witte benen en een brede bles. Een groot kenmerk van hem is dat hij een zwarte stip op zijn neus heeft, ook te zien op de foto's hieronder. Ik weet ook dat hier op bokt iemand is geweest die Indigo verzorgd heeft en ook met hem gesprongen heeft. Ik heb volgens mij zelfs pb-contact met haar gehad, maar die kan ik om een of andere reden niet meer terug vinden. Ook zoeken op zijn naam geeft geen resultaten (account verwijderd oid?).

Ik zoek Indigo voornamelijk omdat ik graag wil weten hoe het met hem is. Ik heb een leuke jeugd met hem gehad en het is een hele lieve pony. Weet jij waar Indigo nu is of hoe het met hem is? Indi zal nu wel tussen de 15 - 18 jaar oud zijn schat ik.

Afbeelding

Afbeelding

(Deze foto's zijn ook van de genoemde bokker, maar ik kan haar dus niet weer vinden... Myrte..? Meerle?)
Erg bedankt!

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-14 16:52

Upje, niemand die iets van Indigo weet? :)

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-15 10:41

Ik heb Indigo nog steeds niet gevonden, wellicht weet iemand nu iets? :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie