Calvo (stal jansen van den hout)

Moderators: SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

mvdtel

Calvo (stal jansen van den hout)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 17:13

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar informatie over het paard Calvo. Deze 5 jarige bruine oldenburger ruin van 1m74 geboren 29-04-2008 Calvaro x Baloubet de rouet werd in juni dit jaar te koop aangeboden bij stal jansen van den hout en is in juli verkocht. begin november is hij weer opnieuw te koop aangeboden bij Stal jansen van den hout en heb ik hem daar opgehaald. hij was erg mager en arm bespierd ten opzichte van de foto's die ze van hem hadden van juni dit jaar.

ik heb hem daar gekocht als zijnde braaf beginnerspaard. Dit omdat ik vanwege MS een rustig braaf paard zocht om lekker op te kunnen rijden. ik had hem 2 weken op proef. de eerste dagen was hij inderdaad braaf, linksom in de galop wilde hij wel eens proberen in een hoek om te draaien, maar verder niet. op dag 10 ging het mis, ik longeerde hem altijd voor het rijden, dus die dag ook. ik zette het opstapkrukje naast hem en stapte op. nog voor ik mijn rechtervoet in de beugel kon doen spoot hij er vandoor en bokte mij er af. ik ben met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis waar ik een week heb gelegen. ik ben 2x geopereerd om mijn schouder te redden, maar dat is helaas niet gelukt. ik ben nu in afwachting van de 3e operatie waarbij ik een schouder/bovenarm prothese zal krijgen.

Calvo is een dag na mijn ongeluk opgehaald door stal jansen van den hout. ik wil graag wat antwoorden vinden op mijn vragen; waar heeft dit paard van juli t/m november 2013 gestaan en wie kan mij meer vertellen over dit paard. was hij inderdaad wel braaf? maar ook; waar is hij nu?

voor de duidelijkheid; ik ben een ervaren ruiter, rijd al 32 jaar, altijd eigen paarden gehad en op hoog nivo dressuur gereden. vanwege mijn ziekte wilde ik echter geen heet sportpaard meer.

ik zal blij zijn met iedere informatie over dit paard om dit trauma een plek te kunnen geven

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:48

Omdat dit topic niet voldoet aan de Regels en Richtlinen van Opsporing voldoet wordt het gesloten.
Er staat te weinig informatie over het paard in de openingspost, de Tag ontbreekt en bovendien is dit niet de plek om handelaren te bespreken.

Tevens zijn er een hoop berichten verwijderd omdat het op OV alleen toegestaan is om te reageren als je het paard denkt te herkennen.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten