Help!!! Zoeken verloren oude eigenaar

Moderators: SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Gooiske

Help!!! Zoeken verloren oude eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 00:17

Eindelijk heb ik na lang zoeken de oude eigenaar/verzorgster gevonden van onze pony, die wij nu bijna 4 jaar in bezit hebben.

In Duitsland, daar waar onze pony vandaan komt, is door van handelaar naar handelaar te wisselen, is ze bij ons gekomen.
De vorige (Duitse)eigenaar had dus een oproep geplaatst, waar onze pony nu is, maar dat is al bijna 3 jaar geleden en reageert nu dus niet op mijn oproep.

Zijn er Bokkers in Duitsland die haar of de pony kennen?

Ik wil heel graag contact met haar.
Dit is de link naar de oproep: http://www.pferd.de/threads/449323-pony ... nkern-beel

Kerstmuts

PineApple

Re: Help!!! Zoeken verloren oude eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:24

junkernbeel ken ik wel, maar ik kan nergens vinden welke eigenaar/verzorgster het was? ik zie alleen een naam van jaacky? maar daar kan ik niet op klikken.
verder is het pas 3 dagen geleden dat je dat bericht geplaatst hebt. het is twee jaar geleden voor haar. Misschien heeft ze even tijd nodig om te reageren :)

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 00:32

Ja klopt, ik kan ook niets met haar naam Jaacky, vandaar dat ik dacht, ik probeer het hier...

Ik heb uit haar verhaal begrepen dat zij de gene is die de pony verkocht heeft aan Junkernbeel, en dat via Junkernbeel de pony in de handel terecht is gekomen.

Ja ik weet, 3 dagen gelden is niet lang, maar ze heeft na het plaatsen van de oproep nooit weer ingelogd op de site, ook is de kans groot dat ze inmiddels een ander emailadres hebben...

Kerstmuts

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 01:02

Omdat dit topic niet aan de Regels en Richtlinen van Opsporing Verzocht voldoet wordt het gesloten.
OV is niet bedoeld voor het opsporen van personen, er staat te weinig informatie over de pony in de openingspost en de Tag ontbreekt.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten