[EG] Blade (Alfons) valk pony

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sharonsemme

[EG] Blade (Alfons) valk pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 17:32

Ik heb Blade (alfons genaamd in zijn paspoort) sinds een paar maanden. Helaas wil de oude eigenaresse niet vertellen waar zij hem vandaan heeft.. Hopelijk herkent iemand hem, zeker door zijn aparte kleur en uitstraling. Blade vertoond erg veel angst voor mensen, hij vertrouwd mij meer en meer maar ik kan bijv. niet buiten wandelen. Zodra er jongeren langskomen en die roepen of praten luid is hij van slag. Soms word zijn angst zo erg dat hij in paniek gaat rennen, overal door en over. Daarnaast heeft hij erge angst voor zwepen etc. Gelukkig krijgt hij het vertrouwen steeds meer terug maar als zijn verleden duidelijker zou zijn zou ik hem daar specifieker in kunnen helpen. Hopelijk herkent iemand hem, Blade is nu 4,5 jaar en zou uit Duitsland komen..

Afbeelding Zo kocht ik Blade..

Afbeelding Dit is Blade nu..

Meer info staat in ons andere bokt forum: Het verhaal van mijn angstige buckskin Blade, ons avontuur!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 23-11-13 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en topictitel duidelijker gemaakt

Let a horse whisper in your ear
and breathe on your heart..
[KS-ITP] [VOLG] Het wilde leven van valk hengst Baron Legend!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie