[PG] AWARD v. Cavalier x Flipper - Ruin -Schimmel - 2005

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken, A_nouk

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

mikeheijnen

[PG] AWARD v. Cavalier x Flipper - Ruin -Schimmel - 2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 00:07

Beste lezers,

Wie kan mij iets meer vertellen over het paard: AWARD

Afstamming: Cavalier x Flipper x Ramiro
Kleur: schimmel met een opvallende grijze vlek op de rechterkant van zn nek
Leeftijd: geboren in 2005

Wij hebben hem gekocht als normaal recreatiepaard voor manegewerk, hij is superbraaf! Alleen is er één probleem, ofjah probleem.. Hij springt als een weltmeister! Waardoor niemand, behalve de instructrice, erop kan blijven zitten...

Wie-o-wie kent dit paard, en kan me iets meer erover vertellen?!? Waar komt die vandaan, wat is ermee gedaan, wie heeft ermee gereden, enz..

Ik hoop snel iets van iemand te horen!

Groetjes!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-11-13 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Trailer huren?
http://Www.123trailer.nl

Paardrijlessen, pensionstalling, in- en verkoop van paarden en pony's.
Www.manegeklipper.nl

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 12:18

Met die afstamming is het wel te begrijpen dat hij springt! :D
Vader is beter bekend als: San Patrignano Mister, die onder Franke Sloothaak veel succes heeft gehad
http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/1593258
Hebt je al probeert contact te nemen met zijn vorige eigenaar? Terug te vinden in zijn paspoort of via zijn stamboekpapieren?

'Don Fascination': GGK Warmbloed Palomino Dekhengst
http://www.bokt.nl/markt/ad/319113/goed ... oed-hengst
ook op Facebook!

Award

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 19:53

Hallo,

Ik las deze posting per toeval. Ik kan je zelf niets meer vertellen over Award maar wij hebben het dier sinds een 2-tal maanden in ons bezit. Bedoeling is om er louter recreatief mee te rijden (wandelingen buiten) en ook mijn zoon leert nu op hem rijden. Hij is superbraaf, schrikt zelden en ook springen vindt hij bijzonder leuk.

Mijn vraag is wat jullie mij over Award kunnen vertellen. Wat deden jullie met hem? Van wie hebben jullie hem gekocht? Aan wie hebben jullie hem verkocht? Waarom werd hij door jullie verkocht?

Hopelijk kunnen jullie mij wat meer info geven zodat we ons een beeld kunnen geven van zijn verleden.

Alvast heel veel dank

Gr

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 19:59

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten