[PG] Amstel/Boy 12-jarige bruine ruin 1.45

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nazdarr
Berichten: 39
Geregistreerd: 16-12-11

[PG] Amstel/Boy 12-jarige bruine ruin 1.45

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 10:23

Hallo bokkers,

Ik ben opzoek naar Amstel. Op papier heet hij Boy.
Hij meet ongeveer 1.45
Heeft witte vlekjes op de zijkant van zijn buik
Voor op zijn borst zit een plek
Heeft een wit kolletje
Hij is ongeveer 12 jaar

Ik heb vorige week onverwachts gehoord gekregen dat hij was verkocht, ik heb hem geleaset
Ik heb hierdoor geen afscheid van hem kunnen nemen.
Ik was op pinkstermaandag op de paardenmarkt bij heerenveen, daar stond hij en heb toen wel even afscheid kunnen nemen.
Nadat ik een rondje heb gelopen op de paardenmarkt was hij weg, we waren alle trailers en vrachtwagens langsgeweest om te kijken of hij daarin stond. We kwamen hem niet tegen, waarschijnlijk had iemand hem al weggebracht.
Ik wou nog een foto van hem maken, een laatste foto maar ook een bewijs foto van de boer waarvan ik hem heb geleaset aangezien ik bedonderd ben door hem. Hij heeft gelogen waar Amstel naar toe ging.
Ik wil gewoon weten waar mijn jongen staat, of hij op een goede plek staat. Amstel is een pony met gebruiksaanwijzing en erg eenkenning, ik wil dat de nieuwe eigenaar dit weet zodat die met Amstel zijn gedrag rekening kan houden.


Afbeelding

Afbeelding

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1536_n.jpg


Ik mis mijn mooie man heel erg |(
Wie o wie heeft hem gezien en kan mij meer vertellen???
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 24-05-13 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd, topictitel duidelijker gemaakt en foto's in link gezet. Maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

nazdarr
Berichten: 39
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-13 12:11

iemand??