[PG] Gezocht, zwarte tinker Barney O,Britain aka Blade

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkermuts

[PG] Gezocht, zwarte tinker Barney O,Britain aka Blade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 11:20

Wij zijn op zoek naar Blade, stamboeknaam is Barney O,Britain, hij is ook gefokt door O,Britain.

Z,n roepnaam kan nu anders zijn, hij is zwart stekelharig met twee witte sokken en een bles.

Blade is opgenomen bij het nl tinkerstamboek en heeft daar een eerste premie gekregen, hij is geboren in Mei 2001.

Ik heb Blade gekocht bij O,Britain en hem zn roepnaam gegeven, een heel goede vriendin heeft hem van mij gekocht waar hij geruind is en ingereden.
Door persoonlijke omstandigheden heeft zij hem moeten verkopen.

Hij is toen verkocht naar mensen in Driebergen, deze hadden geen goede klik met hem waar hij toen doorverkocht is.

Vanaf deze tijd zijn we het spoor bijster waar hij gebleven is, hij is ook niet meer op een nieuwe naam overgeschreven bij het stamboek.

Mijn vriendin en ik zouden graag willen weten of hij og leeft en zo ja hoe het met hem gaat, we hebben niet de intentie om bezoek te gaan oid enkel te weten te komen wat er van Blade geworden is.

fotootje van Blade toen hij een jaar of vijf was onder het zadel met mn vriendin

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 01-10-13 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd