[PG] Bonte ruin 9 jaar pepper (paspoort naam sjonny)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kathy15

[PG] Bonte ruin 9 jaar pepper (paspoort naam sjonny)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 11:16

Ik heb 7 weken terug ( 15-08-13 ) mijn lieve bonte ruin verkocht omdat ik toch een overstap moest maken naar de paarden. Zoals iedereen had ik er veel verdriet van en vroeg of de nieuwe eigenaar contact op wilde nemen met mij.omdat er iemand anders naar de pony kwam kijken. Ik had een visite kaartje in het paspoort gedaan, maar nog steeds niks gehoord. Ik heb wel gehoord dat hij naar een meisje verkocht is en ergens in bergen bij een stal of manege staat. Ik heb hem 3 jaar gehad.

Hier wat informatie :

Naam : sjonny ( in het paspoort ) noemde hem altijd pepper
Geslacht : ruin
Hij is gevlekt.
de vader en moeder onbekend.
Rond de 1,48 grote D pony .
9 jaar , lief in de omgang.

Als de foto's het doen ?!
Afbeelding
Afbeelding
http://i42.tinypic.com/2ykaxzn.jpg

Voor meer foto's kan je me altijd een pbtje sturen, alle informatie is welkom!!

Wijziging : type fout.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 30-09-13 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en foto in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

Anoniem

Re: Bonte ruin 7 jaar pepper (paspoort naam sjonny)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 11:20

Als ik het goed begrijp heb jij je pony verkocht aan iemand, en diegene heeft hem weer doorverkocht naar iemand anders? Dit binnen 3 weken?

Kan je niet in contact komen met degene aan wie je je pony in eerste instantie verkocht had? Over het algemeen komen mensen toch kijken en worden en wel mailadressen en/of telefoonnummers uitgewisseld. Of wil diegene niet vertellen aan wie hij/zij hem heeft verkocht?

Kathy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 11:21

2 mannen kwamen kijken en haalden hem op, hij zou naar een meisje gaan maar ik weet nog steeds niet wie het is. De man doet er heel vaag over, ik vroeg voor wie koop je hem. Toen zei hij voor zijn meisje ( de andere man) en de dag laten zei de man hij gaat naar een meisje in bergen en gaat ermee rijden.

Anoniem

Re: Bonte ruin 9 jaar pepper (paspoort naam sjonny)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 11:32

Ah, je hebt hem dus aan een handelaar verkocht. Die geven eigenlijk nooit gegevens door van oude eigenaren, je adreskaartje zullen ze er ook wel uit gehaald hebben vermoedelijk. Ik hoop dat iemand je pony herkent, want via hen zal je dan inderdaad niet verder komen...

Kathy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 11:39

Nee erg jammer natuurlijk, ik kan er ook nog steeds om huilen dat hij weg is. Al kon ik maar een keer zien dat hij het goed heeft, en een lief baasje heeft Of een dikke knuffel kon geven. Hoop dat iemand deze lieverd herkent!

Daphneeeej

Re: Bonte ruin 9 jaar pepper (paspoort naam sjonny)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 11:42

In almere op een manege staat een pony die er op lijkt. Meer info via pb.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:19

Moderatoropmerking:
Het is op Opsporing Verzocht alleen toegestaan om te reageren als je denkt te weten waar het paard zich bevindt. Graag vanaf hier daar rekening mee houden.

Kathy15

Re: [PG] Bonte ruin 9 jaar pepper (paspoort naam sjonny)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 17:05

Er kan een slotje op ik heb de topper gevonden !

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:33

Hier dan het slotje.