Naar aanleiding van dit topic [HA] Kruising of niet? wil ik toch verder Aladin z'n verleden uitspitten, aangezien er zeer rare en verdachte informatie blijft opduiken.
Aladin is mijn verzorgpony maar z'n eigenaresse Horsetopia is ervan op de hoogte dat ik dit doe

Enkele gegevens over 'm:
- Geboren op 9 april 2009
- Moeder: Madelaine van oud kraggenburg
- Vader: Steven van de zantkohoeve
In zijn boekje zou dus ergens in potlood geschreven staan dat zijn mama Madelaine van oud kraggenburg is, en zijn papa Steven van de zantkohoeve.
Probleem 1: Steven van de zantkohoeve zou manen tot op de grond hebben. Te zien in dit zoekertje: http://www.bokt.nl/markt/ad/67834/lieve ... rie-veulen
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat Aladin dan echt niets heeft overgeërfd van die prachtige manen.
Dit is Aladin trouwens:

Probleem 2: De huidige eigenaresse van Aladin z'n moeder is ook gecontacteerd geweest en die zei dat zij zo geen veulen heeft gehad, maar een veulen met een bles.
Ik ben op zoek naar mensen die meer weten over Aladin. (Maks) Geboorteplaats, echte ouders, alle info vind ik leuk

ik ben deze zoektocht puur uit nieuwsgierigheid gestart, volle haflinger of niet, hij is gewoon de beste