Ik zou heel graag willen weten hoe het met Zadine is. Bruine merrie, 1,78, KWPN nu zo'n 14 jaar oud. verkocht aan manege de Scheldestad in Vlissingen. Heb haar een aantal jaar in mijn bezit gehad, dressuurmatig mee gereden waaronder een wedstrijd op Ermelo. Nooit van plan geweest haar te verkopen, tot ik ziek werd. Nog heel lang uitgesteld, maar stilstaan deed haar geen goed. Haar verkoop deed mijn gezondheid geen goed, het verdriet eiste zijn tol. Maar kon de zorg niet meer dragen dus in die zin was het goed voor me. Maar het gemis voel ik nog iedere dag. Ik ben nog 1x wezen kijken, dat gaf me zoveel rust. Ze had het zo naar haar zin. Zadine kwam uit de sport, dus dat ze iedere dag kon lopen, weidegang heeft, deed me goed. Inmiddels zijn we 2 jaar verder, geen idee hoe het haar nu vergaat. Misschien zijn er mensen die wel eens op haar rijden in de les, ik hoor graag van een ieder die iets leuks te melden heeft over haar.
ThePast03
Geplaatst: 17-09-13 21:21
Aangezien duidelijk is waar dit paard zich bevindt gaat dit topic op slot. Het is op OV alleen de bedoeling om paarden te zoeken waarvan je niet weet waar die zich bevinden.