[EG] Maaike, voormalig eigenaresse van Stevie (Venlo)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

[EG] Maaike, voormalig eigenaresse van Stevie (Venlo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 14:17

Ik ben op zoek naar mijn oude collega, Maaike. Zij was net als ik instructrice op manege Venlo eind jaren '90, begin jaren '00.
Haar paard was Stevie, een bruine KWPNruin die blind was aan één oog en ontzettend kon springen. Er was nog iemand die dit paard reed, toevallig ook een Maaike (van haar weet ik wel de achternaam maar ivm privacy zet ik die hier niet neer).
De Maaike die ik zoek heeft voor zij in Venlo te werk ging de paarden gereden in het land van Ooit, en dáár voor heeft ze in Belgie op een manege lesgegeven.
Maaike heeft 2 kinderen, een jongen, Stan Christiaan en een meisje dat (volgens mij) AnnaRoos heet.
Maaike zal denk ik nu rond de 40 zijn, misschien iets ouder? Haar kinderen zullen wss rond de 18-20 zijn.

Ik zou ontzettend graag weer eens met haar in contact komen en hoop dan ook echt dat dit iets oplevert.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 15:31

Het is niet toegestaan om personen te zoeken op Opsporing Verzocht. Hier dus een slotje.