[PG] zwart bonte ijslanderruin verkocht aan Ebo Buiter

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lievebettina

[PG] zwart bonte ijslanderruin verkocht aan Ebo Buiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 10:48

Hallo,

Ik zoek een zwart bonte IJslander ruin genaamd Sammy op papier heette hij niko, hij is 13 jaar (kan nu 14 zijn)
hij is verkocht aan Ebo buiter, dit jaar is hij verkocht (winter/lente 2013)hij had hem gekocht voor een mevrouw in Noorwegen waar hij een ontzettend mooi te huis zou krijgen. Ze hadden belooft mij foto's te sturen en een berichtje te doen, hoe het met hem ging als hij in Noorwegen was. Maar ik heb niks weer van ze gehoord. ik heb ze zelf gemaild. maar geen antwoord.

Bij deze ruin heb ik spijt van dat ik hem heb verkocht en vooral aan deze mensen, want ze houden blijkbaar niet aan hun woord.
ik heb een beetje het gevoel dat ik bedondert ben en hoop dat hij goed te huis heeft gevonden.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 08-09-13 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Lotte_de_Wal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:30

Ik heb rond die tijd ook mijn Ijslander aan Ebo verkocht. Die zou met een groepje van ik dacht 3 Ijslanders weg gaan, hij zou bij een vrouw terecht komen die buitenritten zou maken met een mooi huisje in een berg achtig gebied. Of hij daad werkelijk er is gekomen weet ik niet.
Misschien was jou Ijslander er ook bij..

lievebettina

Re: [PG] zwart bonte ijslanderruin verkocht aan Ebo Buiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 16:07

ja die van zou ook met drie IJslander er heen gaan hij had er toen al 2 en moest er nog 1 bij hebben.
Maar hij zou bellen als ze er waren en toen niks meer gehoord dus ben altijd wel benieuwd hoe hij daar staat in de bergen.

SaskiaPop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 11:34

Ik heb vorig jaar ook een ijslander verkocht aan Ebo. Zou hier zelf graag meer over horen.

lievebettina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 16:23

Dan hadden wij waarschijnlijk de 3 ijslanders haha....krijg ook geen cobtact met ze dus ben benieuwd of iemand dat van jullie wel heeft.