[EG] oude eigenaren Keessie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NemoEeke

[EG] oude eigenaren Keessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 10:18

hoii
ik ben opzoek naar de oude eigenaren van Keessie. keessie is een ruin van 22(of 23). en is jarig op 3
Augustus. ik ben erg benieuwd vam wie die vroeger was en hoe hij er toen uit zag. volgens zn paspoort komt hij uit Amsterdam. hij heeft een wit vlekje op zn neus en een sneb. hij heeft op zn linkerachterbeen een litteken van waarsschijnlijk prikkeldraad. en rechtsachter heeft hij een wit voetje. ook heeft hij kleine witte vlekjes op zn voorbenen. weet iemand van wie die vroeger was?
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-08-13 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

NemoEeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 20:01

upje! ik heb al weer nieuwe informatie binnen dat hij rond 2000 op manege Amstelland stond. ook handig om te weten dat hij staart lam is.

Toby

Re: [EG] oude eigenaren Keessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:12

Ik ken hem inderdaad ook van Amstelland!
Fijn dat hij zo goed terecht gekomen is.
Hoe lang heb je hem al? En waar heb je hem gekocht?

NemoEeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-14 14:56

Toby schreef:
Ik ken hem inderdaad ook van Amstelland!
Fijn dat hij zo goed terecht gekomen is.
Hoe lang heb je hem al? En waar heb je hem gekocht?

ik verzorg hem nu 1,5 jaar en hij staat nu al 8 jaar in Lelystad. de huidige eigenaar heeft hem toen overgekocht 4 jaar geleden van een andere familie en toen stond hij ook al in Lelystad dus waar hij daarvoor van was weten we niet.