[PG] Zaphira KWPN merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leoniiee14

[PG] Zaphira KWPN merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 19:13

Hallo, mijn naam is Leonie en rij op de stal De Ripse Ruiters.
Sinds 13/12/12 is mijn lievelings paardje Zaphira daar weggegaan.. verkocht aan een hoefsmit.
ik heb via via gehoord dat ze bij Hoefsmederij B. Visser staat, in (waarschijnlijk Rijswijk) Zuid-Holland.. maar ik kan zijn e-mail nergens vinden.
wie oh wie kan mij helpen voor zijn e-mail... ik heb wel zijn adres en alles.. maar ik zou graag een e-mail willen sturen voordat ik daar ineens voor de deur sta. op internet kan ik ook nergens zijn e-mail of een website vinden..

Ik kan helaas geen foto toevoegen omdat ik niet weet hoe het moet.
mvg Leonie

Afbeelding Dit is Zaphira toen ze nog op de Ripse Ruiters stond. <3
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-08-13 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

Nicole32

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:57

Ik zoek mijn oude paard merrie zaphia special d hoog 166 wit kolletje op hoofd en wit hoefje is dit hetzelfde paard als jij bedoeld ze is heel lief en bijna 10 jaar oud

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 15:53

Dan bel je die beste man toch op, zal hij vast geen probleem van maken, mocht je zenuwachtig zijn dan schrijf je eerst op wat je hem wil vragen.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 21-09-14 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer verwijder, dit mag niet op het forum geplaatst worden wegens privacy