[PG] Haflinger merrie Anke en New Forest Babe

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WithinYuuri

[PG] Haflinger merrie Anke en New Forest Babe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 13:46

Hey ik ben op zoek naar oude manegepony's. Het gaat om Anke, een Haflinger merrie van ongeveer 1.40/1.45 meter. Ze is een hele mooie, lichte zweetvos. Op stal is ze superlief, ze heeft wel echt een eigen willetje en houdt van plakken achter andere pony's ;) Zij is september 2011 al verkocht :o maar toen heb ik gevonden aan wie. Ze stond tot voor kort op Sportclub 't Gooi en Eemland. Iemand die weet aan wie Anke nu verkovht is? Ik mis der...
Wie ik nog meer mis: Babe, een New Forest merrie, bruin, heel mooi roodbruin met een kolletje en linksachter een wit voetje. Ze is ongeveer 1.45/1.50. Ze is superlief en ook vlug. Goed in dressuur, springen en buitenritten, eigenlijk alles wel. Alleen op wedstrijd is ze zenuwachtig en een beetje gespannen en een beetje onrustig met lang poetsen. Als je haar vertrouwen hebt gewonnen, doet ze alles voor je. Wie weet waar zij is?!
Anke en Babe komen overigens allebei van stal Veldhoeve, een manege in Lunteren.
Sorry dat ik geen foto's heb, maar ik heb maar kort op de pony's gereden en de fot's die ik heb zijn erg goed en duidelijk... :(
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-08-13 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en topictitel duidelijker gemaakt

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 18:54

Please, heeft iemand ze gezien? Mis ze echt supererg...

Kalou2408

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:34

Ik denk dat je op zoek bent naar mijn New Forrester. Mijn Babe voldoet precies aan je omschrijving. Alleen een detail klopt niet Babe vindt buiten ritten leuk maar is panisch voor tractors en vrachtauto's. Ik vroeg me af of jij weet wat ze heeft meegemaakt waardoor die paniek er in zit.
Groet

WithinYuuri

Re: [PG] Haflinger merrie Anke en New Forest Babe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 19:42

Echt?! Hmm ja, die angst klopy wel, bij een buiten rit is ze er een keer bijna vandoor gegaan... ik heb alleen geen idee waar dat vandaan komt, ze was een manegepony toen ik op haar reed :)
Maar hoe gaat het met haar??

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 20:50

Omdat de pony gevonden is hier een slotje.
Mocht het haar toch niet blijken te zijn dan kan je mij een privébericht sturen en zet ik het topic weer open.