Na eindelijk via via Deja gevonden te hebben, is ze weer doorverkocht, en laat de eigenaar van toen niks meer van der horen. Ze stond bij een vrouw die in Usquert woont.
Het gaat om een BWP merrie van Saros van't Gestelhof x Amethist. Geboortedatum 12-06-2003, en is +-1,66cm hoog. Links en rechtsvoor witvoet, en een links uitlopende kol met een wit vlekje op onderlip. Voorbenen staan wijd, wat in mijn tijd leidde tot een stijle en een platte hoef. Verder is ze egaal bruin met zwarte benen, staart en manen.
Zoeken per chipnummer levert niks op. Ze is geopereerd aan koliek in augustus/september 2008 in de Utrechtse Faculteit.
Ik wil onwijs graag weten hoe het met der gaat, het doet me nog steeds veel pijn en verdriet Als ik aan der denk, of over haar heb. Een laatste groet of een goeie afscheid zou ik voor een miljoen nog voor over hebben wanneer dit mogelijk is. Ik krijg het niet voor elkaar om een foto erbij te doen, maar zal op aanvraag een tweede poging wagen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 15-07-13 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
Ja, maar dan is nog mijn vraag... waar is ze? Ik had inderdaad al gezien dat ze geruild was, erg jammer dat ik haar nu weer uit het oog ben... Vind zo erg! Na mij is ze echt van de een naar de ander gegaan... denk dat ze nu op nummer 10 staat na mij...
De gene die haar in bezit zijn geweest en tussen dat meisje uit Usquert zijn zover ik weet handelaren... zolan zij niet reageert... zit ik zonder informatie...
Clubgenootje van me. Desa is naar een collega van een ander clubgenootje gegaan die er ontzettend blij mee is. Even geduld misschien, ze komt vast een keer weer online en reageert!