ik ben vroeger op 6 tot 10 jarige leeftijd (ofzo iets) altijd naar 2 haflingerpony's gegaan. Piet en Scarlet. ik ken de baasjes niet. dus ik kon niet veel met ze doen. maar ik dee bijv. rennen bij het hek en dan rennen ze mee, ik nam altijd wortels mee ik ging tegen het hek aan staan en probeerde ze te borstelen. en dat lukte wel want de pony's gingen dan altijd tegen het hek staan
. eerst noemde ik ze Kwik en Kwak. want ik wist de namen nog niet maar toen ik 8 was kwam er eens een meisje en die zei dat ze zo heette. toen ik 9 jaar was, en ik er weer heen ging, was Piet opeens weg. ik ben heel Duiven rond gereden (want daar staan ze) om te kijken of hij in een ander weiland stond. maar ik kon hem nergens vinden. ik ben op internet gaan kijken maar ik kon niks vinden. ik vond het echt heel erg vervelend dat ik niet eens afscheidt kon nemen. ik weet ook niet hoe oud hij is enzo.
met de jaren allemaal weet ik het niet zeker. maar volgensmij heb ik het zo goed. ik weet dus niet of hij dood is of verkocht. hij was wel kerngezond. dus ik denk verkocht
ze staan in Duivenik heb jammer genoeg geen foto.