[EG] Cora (nu Dora), bruine merrie uit 2007

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[EG] Cora (nu Dora), bruine merrie uit 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 15:38

Omdat ik toch wel benieuwd vind of er mensen zijn die deze pony herkennen, een poging wagen kan altijd :)

Ik heb mijn pony Dora nu 2 jaar in mijn bezit en ben toch benieuwd, net als iedere ras echte penny, naar babyfoto's of dat iemand haar herkent.

In haar paspoort staat ze vermeld als Cora. Ze is geboren op 26 mei 2007.
Haar kleur is bruin, met een kolletje en een klein snepje op haar neus. Allebei haar achtervoeten hebben witte sokjes, verder heeft ze geen aftekeningen.

Ik heb destijds wel contact gehad met een bokker die haar van de paardenmarkt had gekocht, tegelijk met een schimmeltje. Maar helaas heeft diegene nooit meer verder wat laten horen en hoe vaak ik ook mail, contact krijg ik er niet meer mee, wat ik erg jammer vind omdat zij aangaf dat ze nog heel veel foto's had.

Ze is dus op 2jarige leeftijd van de paardenmarkt gekocht. Ik heb haar op 4jarige leeftijd gekocht van mensen uit Groningen.

Als iemand haar herkent of weet dat iemand deze pony heeft gekocht, verkocht, of zelfs gefokt.. Dan zou ik een heel gelukkig mens zijn met een beetje contact!

Alles in haar paspoort staat verder op 'onbekend' dus ik heb geen idee wie de ouders ervan zijn, of welk ras het is. Ze staat aangemeld bij Productschappen Vee Vlees en Eieren.

Foto's van Dora (/cora) als 2jarige:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 7773_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 7914_n.jpg
Afbeelding

Recente foto's :
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 8817_n.jpg
Afbeelding
Voor meer foto's, zie topics in mijn onderschrift.

Nu maar hopen dat er iemand is die haar herkent.. Bokt is zo groot, dus ik dacht, ik waag het erop!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-07-13 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:37

Schopje.. Niemand haar herkent?

Isabell485

Re: [EG] Cora (nu Dora), bruine merrie uit 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 19:36

hoe groot is ze nu?? of was ze al heel klein in de wijk waar ik woon staat een grote pony die er op lijkt /3 /3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 21:40

Ze is nu ongeveer 1.50 maar dat ze in de wijk staat waar je nu woont denk ik haast niet omdat ze nu van mij is en ik dus weet waar ze is :Y)
Ik ben alleen op zoek naar eerdere eigenaren.. Maar toch bedankt voor de reactie :)

Isabell485

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 19:42

ooh okeey sry verkeerd begrepen := hahahaha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:48

Geeft niet haha, kan gebeuren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 17:27

Nog steeds op zoek naar iemand die haar in het verleden heeft gehad óf die iemand kent die haar vroeger heeft gekocht/verkocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:01

Even een schop, ben nog steeds erg benieuwd :j