Ik heb haar 2 weken geleden gekocht bij een handelaar in Purmerend. Zij hebben haar daar verkregen door inruil en hadden haar ook net 2 weken op stal staan.
Ik ben ontzettend blij met haar, maar wil graag wat meer over haar te weten komen.
Quirina is een 4 jarige bruin bonte merrie van ongeveer 1,70m. Geboren 30 mei 2009. Ouders zijn onbekend. Er zit een paspoort bij van het appaoosa stamboek. Daarin staat de fokker vermeld: T Rozema uit Peize.
Ze is haar hele leven netjes geent. Daar staat de plaats Oost-Maarland bij. Als ik het goed heb ligt dit net onder Maastricht.
Quirina heeft op haar linkerzij een litteken zitten. Waarschijnlijk is ze daar een keer gebeten en ik denk dat het best een behoorlijke wond geweest is.
Verder heeft ze heel licht last van zomereczeem.
Ik heb het vermoeden dat zij bij de boktadvertenties ook te koop gestaan heeft. De advertentie staat er niet meer op maar zo als ik het mij herrinner lijkt het of het om hetzelfde paard gaat.
Ik zou zo graag haar vorige eigenaar willen spreken om wat meer over haar te weten te komen. Bv over het litteken dat ze heeft en of er misschien iets bekend is over haar afstamming.