[PG] Gezocht vos shetlander 98cm genaamd Sjaan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

[PG] Gezocht vos shetlander 98cm genaamd Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 20:33

hallo ,

ik ben Savannah , en ik heb 3 jaar lang een shetlander gedaan genaamd Sjaan. na al heel wat pogingen met haar in contact te komen , probeer ik het hier nog maar een keer want het is me nog niet gelukt.

Sjaan stond op een stal in Werkhoven (Utrecht) ik heb haar 3 jaar lang met plezier gedaan. ze was van de eigenaar van de stal. in november 2013 zou de stal weg moeten , de eigenaar van de stal , zou dan Sjaan aan zijn kleindochter geven en dan zou ze aan huis bij dat meisje komen te staan in Werkhoven. ik zou er dan nog gewoon elke dag heen mogen als ik dat wilde. het was nog niet zeker of de ouders van zijn kleindochter het hele plan goedkeurde. als dat niet het geval was , mocht ik haar kopen. uiteindelijk bleek dat de kleindochter minder geintresseerd was in haar als dat de eigenaar had gehoopt. ik zou Sjaan dus mogen kopen. maar hij verkocht haar aan een vrouw genaamd Rianne. ik kreeg dit 1 dag van tevoren te horen en vond het super erg. er was niks meer aan te doen. ik ging die avond afscheid nemen , en besloot de volgende dag dat ze weg ging om er ook bij te zijn , en haar in de trailer te zetten zodat ik de 3 jaar met haar op die manier kon afsluiten. helaas had iemand die dag een nep-twitter aangemaakt en onder mijn naam slechte dingen getweet over de eigenaar en zijn vrouw. ze waren zo boos en vonden dat ik niet meer op hun stal hoefte te komen. ze werd verkocht en ik heb geen adres , of niks meer van haar nieuwe stal gehoord. ik kreeg nog wel viavia 2 mails en 2 foto's van haar. ze staat in Limburg ergens , als weidemaatje voor een zwarte shetlander genaamd Kasparov. verder heb ik nooit meer een mail gehad. ik mis haar heel erg.

Sjaan is een voskleurige shetlander met blonde manen en staart en ook sokjes , het hele jaar door. ze heeft onder haar voorpluk een wit kolletje. ze is 1 maart dit jaar 12 geworden. ze is ongeveer 89cm. kent u of staat u op een stal , of aan huis stal waar in februari dit jaar een nieuwe shetlander is gekomen , bij weidemaatje Kasparov? wilt u dan alstublieft reageren.

groeten Savannah.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 11-07-13 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en lettertype aangepast.

Faya_Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 19:19

Hallo Savannah,

Ik lees net je bericht over Sjaan. Wij hebben in september/oktober 2011 een shetlandpony gekocht met dezelfde naam, ze ziet er hetzelfde uit en ze heeft bijna dezelfde leeftijd. Volgens de papieren heet ze Sjaan van de Saffraan. We hebben haar overgenomen, samen met een moorkopschimmel. We wonen niet in Limburg, maar in Brabant.

Kun je nog iets meer over Sjaan vertellen? Misschien hebben we het over dezelfde pony...

Groeten Faya (de naam die wij aan Sjaan gegeven hebben)