Ik heb een tijdlang een bloedmooie merrie verzorgd(enkel borstelen, was niet ingereden) die echt een onwijs grote plek in mijn hart heeft ingenomen. Als ik naar een foto van haar kijk kan ik wel weer janken, omdat ze weg is en ik niet weet waar.
Ik zou er werkelijk ALLES voor over hebben om maar te weten waar ze is, of ze het goed heeft en dat er van haar gehouden word. Opzoeken zou ik fijn vinden, maar het is zeker geen vereisten als de huidige eigenaar(s) dat niet wensen. Mijn grootste zorg op dit moment is of ze een goed huisje heeft.
Astrid is een donkerbruine merrie met druipkol die uitloopt in een grote sneb. Linksachter heeft ze een klein wit sokje en linksvoor een gestippelde witte kroonrand. Ze heeft bij de man waar ik haar verzorgde 3 veulens gehad. Op jonge leeftijd heeft ze ook een miskraam gehad. Van de eerste twee heb ik foto's(op aanvraag aangezien de eigenaars van die veulens denk ik niet op prijs stellen dat hun paard over internet zwerft, je krijgt de foto's ook alleen te zien mits je Astrid herkent en dit behulpzaam is), van de derde helaas niet, eerste twee waren merries. De laatste weet ik ook niet, had toen een stop ingelast met verzorgen.
Astrid is door de eigenaar toen van de ene op de andere dag verkocht, en toen ik wilde vragen waar ze heen was, "waren dit mijn zaken niet"

Als 3 jarige in wintervacht

Volwassen in zomervacht
http://i40.tinypic.com/34qpuld.jpg
3 jarige in wintervacht hele lichaam
Meer foto's op aanvraag. Weet je iets, huiver dan niet en reageer AUB! Ik ben radeloos!