OPROEP: Help mij Webster vinden! Delen delen delen A.U.B. Hallo, ik ben Eva. 2 jaar geleden had ik een paard. Webster (londontimes x Amor). Ik kreeg een ernstig scooter ongeluk waardoor Webster halsoverkop verkocht moest worden. Hij is verkocht aan een meisje in Heerhugowaard, waar we veel vertrouwen in hadden. Helaas was dit vertrouwen onterecht, na een aantal maanden stond hij alweer, met valse informatie, op internet. Graag zou ik willen weten waar Webster nu is. Degene aan wie wij hem verkocht hebben, wil ons geen informatie geven. Ik vond het verschrikkelijk dat hij verkocht ging worden, maar ik stond achter de keuze, omdat het gewoon niet anders kon. Ik zou graag willen weten hoe het nu met hem gaat, waar hij is en hem heel graag nog een keertje opzoeken. Webster was mijn alles en ik wil gewoon graag weten of hij, nu wel, goed terecht is gekomen. Webster is een inmiddels 10 jarige, bruine ruin van Londontimes. Hij heeft zeker potentie in de sport, maar omdat hij cornage heeft, zal hij niet héél hoog komen. Hij is 1.65 Ik wil iedereen vragen dit zo veel mogelijk te delen in de hoop dat ik er op die manier achter kom waar hij nu is. Ik ben ervan overtuigd dat hij op deze manier gevonden kan worden, als jullie (vooral de mensen in de paardenhouderij) mij helpen met delen! Alvast bedankt voor het begrip en voor het delen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 23-06-13 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd