Ik ben op zoek naar de volle broer van mijn paard. Het gaat om Uno, een nu 12-jarige ruin van Laurent x Elegant (volledige afstamming http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=661911). Hij is dus geboren in 2001. Uit het nakomelingenoverzicht van zijn moeder blijkt dat als geregistreerde R.C. Smit, te Zaandijk, bekend is bij het KWPN. Als ik dit adres google woont er momenteel een M. de Boer. Ik heb via via gehoord dat Uno 'in de wandelgangen' nu Uno Macho Junior wordt genoemd en dat hij als pensionpaard op manege Spaarnwoude zou staan. Deze informatie kan ik niet verifiëren. Uno is gefokt door S. Kranenbarg - de Vet uit Heerhugowaard. Uno zal tussen 2004 en 2008 zijn verkocht. Mijn vraag aan jullie is of er bij de beschrijving hierboven een belletje gaat rinkelen. Ik zou héél graag met zijn huidige eigenaar in contact komen, omdat ik mijn paard Timothy helaas in heb moeten laten slapen en Uno dus de laatste link met mijn Timothy is. De onderstaande foto's zijn genomen in het najaar van 2003. Uno is dus op dat moment 2,5 jaar. Op beide foto's staat Uno rechts, het is de vos met lichte manen en de bles.
Mochten jullie Uno ergens van herkennen: ieder aanknopingspunt is meer dan welkom! Alvast enorm bedankt
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 03-06-13 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd en privégegevens verwijderd.