[EG] Bruine ruin, ong. 16 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daanbrego

[EG] Bruine ruin, ong. 16 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-13 21:54

Hallo,

Ik weet dat het eigenlijk bijna onmogelijk is, maar ik doe toch een poging om informatie te vinden over mijn paard Brego. Er zaten geen papieren bij, dus weet niet zijn officiele naam of geboortedatum. Ik heb hem 9 jaar geleden in Augustus gekocht van Hippisch centrum de Delft in Assendelft. Hij is niet langer dan een maand manegepaard geweest. Hij werd toen ongeveer 7 geschat. Zijn stokmaat is 1.61 m. De kans is groot dat ze hem ook binnen hebben gekregen via een handelaar. Helaas was het ongeveer toen pas verplicht om je paard te chippen, dus die heeft hij niet. Het zal mij ook eerlijk gezegd niet verbazen dat hij eigenlijk voor de slacht was bedoeld, omdat ik er een maand later achter kwam dat hij HKO heeft. Op zijn linker achterbeen heeft hij een litteken, en ook op zijn hoofd ter hoogte van waar de neusriem zit. Wie weet heeft iemand een paard die heel erg op hem lijkt :)

Groetjes Danielle

Afbeelding

Afbeelding

Bij zijn rechter neusgat zit trouwens ook een wit vlekje, misschien niet zo duidelijk op de foto