Wat ik van haar weet is dat ze geboren is als Tessa op 15-06-2006 in Lemelerveld bij van der Beek. Haar moeder was destijds van hun maar helaas heeft hij haar 2jr geleden verkocht en ook geen papieren meer van haar. Heb de fokker dus vanmiddag gebeld en hij vertelde me dat Tessa het eerste veulen van de merrie (Greetje) was en dat er daarna nog 2 veulens zijn geboren waarvan 1 zeker een hengst. Deze zijn beide naar Roemenië verkocht. De moeder is 2 jaar geleden verkocht naar Harbrinkhoek maar toen ook direct doorverkocht. Hij weet niet aan wie.
De veulens hebben alle 3 dezelfde vader. Deze heeft hij via een dierenarts tussen Den Ham en Beerze (?) maar die komt weer weg bij 2 dames die achter Vroomshoop wonen. Snappen jullie het nog?
Misschien onbegonnen werk maar als iemand iets weet zou ik dacht heel fijn vinden!!
Greetje is nog geen 1.60, Tessa is net 1.60 en hoe groot de vader is, geen idee!
Hier een foto van mn knappe dame
Je zou contact kunnen opnemen met dierenkliniek in Den Ham. Denk alleen niet dat ze (eventuele) gegevens vrijgeven, maar je kan het altijd proberen.
Gewoon even googlen.