Laatst was ik bij de oude eigenaar van mijn paard , die zei dat mijn paard Dollar's Supreme sowieso 1 veulen heeft gehad. Ik heb eerlijk gezegt geen idee hoelang hij mijn paard heeft gehad.
maar goed ik ben dus opzoek naar nakomelingen van mijn paard . aangezien ik Dollar's al bijna 9 jaar heb zouden eventueele nakomelingen al minstens 9 jaar oud moeten zijn , maar er kunnen natuurlijk ook kleinkinderen rond lopen .
Afstamming Dollar's
vader : Kafu xx
moeders kant zal wel minder bekend zijn omdat mijn paard in Ierland is gefokt en dus geen nederlands paard is . zij is hier gekomen in November 1991 en was dus 1 jaar oud.
Moeder Maggie Mine de vader van de moeder : Native Prince ( nakomeling van Native Dancer ( terug te vinden in beroemde paarden op Bokt.nl ))
mijn paard is donkerbruin , er zitten ook veel schimmels in haar familie , meeste nakomelingen die ik van kafu heb gezien hebben allemaal een kolletje , en vaak klein sokje op het rechter achterbeen .
geen makkelijke paarden om te rijden, staan bekend om slechte karakter
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-05-13 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-05-13 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.
Nee zeker niet, maar het was wel handig geweest. Jouw merrie staat toevallig niet ingeschreven bij een stamboek, waar je info zou kunnen opvragen? Of KNHS?
Helaas staat er nergens een melding van een nakomeling. Als het een Engels Volbloed veulen is geweest dan zou je bij het NDR van Nederland kunnen navragen. Of zelfs bij Weatherby's in Engeland.
dekleine
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-13 16:44
staat ingeschreven bij NDR
zal ik een heen bellen
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-05-13 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.