ezel en 2 bokjes vermist omg roermond

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

ezel en 2 bokjes vermist omg roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 10:33

Ik plaats dit namens een vriendin en dat dit het enige is dat ik vanuit hier kan doen. Woon er niet in de buurt.

Vrienden van mij zijn Sins vannacht of vanmorgen 2 bokjes(geiten) en 1 grijze ezel vermist uit hun wei op de maalbroek in asenray (roermond)
Als jullie ze vinden of gezien hebben hoor ik het graag zodat ik het kan doorgeven. Of heb je ze al in je tuin staan tot de eigenaar gevonden is dan worden ze uiteraard zo snel mogelijk opgehaald.

Hier wat foto's
Het gaat om een wit/beige bokje, een wit/bruin bokje en een grijze ezel.

(februari)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

(Zomer)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door AlexandraM op 03-05-13 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Borisje

Re: ezel en 2 bokjes vermist omg roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:45

Wat rot! Hopelijk zijn ze snel terecht! :(:)

Maar euhm, zijn ze 'kwijtgeraakt'? Toch niet letterlijk hoop ik.
Zijn ze ontsnapt of gestolen?

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 11:10

ha nee. Ik heb nog geen info of ze gestolen of ontsnapt zijn. Ze zijn zelf volop aan het zoeken nu.

De geiten vonden wel vaker een manier om uit de wei te komen maar meer dan 50 meter van hun wei gingen ze niet.
Weet wel dat de ezel in t begin ook wel eens ontsnapte en eigenlijk ook niet echt ver liep en dat hij heel makkelijk met een touw om zn nek weer met je mee liep.
Ik hoop natuurlijk dat ze ontsnapt zijn en niet gestolen omdat je dan net iets meer kans hebt dat je ze terug vind.
maar toch verwacht ik eerder gestolen, net omdat ze normaal niet echt ver van hun wei gingen.
Hoop op t beste.

AlexandraM

Re: ezel en 2 bokjes vermist omg roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 12:18

O gelukkig ze zijn gevonden!! ze waren toch ontsnapt en doordat er wat kids achteraan gerent waren zijn ze verder weg gedwaald.

Ze zijn in ieder geval weer terecht en in hun wei.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 13:31

Dit soort oproepen horen niet op OV plaats en omdat ze gevonden zijn hier een slotje.