[PG] mijn paard Candoer/Cadmium gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

brandus

[PG] mijn paard Candoer/Cadmium gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 12:10

Gezocht mijn vorige paard Candoer(stamboeknaam Cadmium), 6 jarige donkerbruine ruin van 1.73 hoog. Vorig jaar heb ik mijn paard onder contract weggegeven en nu krijg ik de verblijfplaats niet meer boven tafel. Ik ben bang dat een eventuele nieuwe eigenaar niet alle bijzonderheden van dit paard weet. Tot voor kort stond hij op een pensionstal in Batenburg en hij zou nu in Valkenburg staan. Voor informatie stuur een bericht.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 11-04-13 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

stoonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 15:10

brandus schreef:
Gezocht mijn vorige paard Candoer(stamboeknaam Cadmium), 6 jarige donkerbruine ruin van 1.73 hoog. Vorig jaar heb ik mijn paard onder contract weggegeven en nu krijg ik de verblijfplaats niet meer boven tafel. Ik ben bang dat een eventuele nieuwe eigenaar niet alle bijzonderheden van dit paard weet. Tot voor kort stond hij op een pensionstal in Batenburg en hij zou nu in Valkenburg staan. Voor informatie stuur een bericht.

jij weet heel goed dat hij niet verkocht is, en dat ik hem nog steeds heb, laat me met rust.

zigranta

Re: [PG] mijn paard Candoer/Cadmium gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 17:15

Maar als er een contract is en ze heeft hem weggegeven aan je is het misschien netjes om af en toe wat te laten horen?Of het moet zijn dat ze loopt te stalken dan zou ik ook geen contact meer willen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 18:33

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.