Hij is niet van mij, maar misschien kan iemand de gene helpen die dit op facebook heeft gezet.
''Ik hoop via facebook nog steeds mijn paard Tissen's brown face shadow te vinden.
Mis hem nog steeds heel erg, is achter mijn rug om verkocht door de toenmalige vriend van mijn moeder.
Hij wist waar het paspoort lag en heeft zo mijn paard verkocht zonder ons weten om, en weet dus nog steeds niet waar hij is gebleven. Ik zou gewoon graag willen weten waar hij is, wie hem gekend heeft en hoe het met hem gaat!!
Naam: Tissen's brown face shadow
Geslacht: Hengst/ ruin
Leeftijd: 13-05-2003
Hoogte: ongeveer 1.63m.
Paspoort: heeft een appaloossa paspoort, waar alleen bij de moeder de naam Jolly is ingevuld.
Verder heeft hij achter in zijn paspoort 2 foto's staan waar hij nog erg jong was op de achtergrond een appaloossa te zien was.
Hij is erg makkelijk te herkennen, namelijk helemaal wit met alleen een bruin getekende hoofd, witte manen en een zwarte kuif.
Had een druipkol op zijn hoofd en een sneb, en zijn staart was wit met wat zwart erin.
Aub wie kan me helpen, ik zit al jaren me af te vragen hoe het met hem gaat, ik had namelijk zo'n speciale band met hem.
Dat ik daarna eigenlijk geen ander paard meer echt leuk heb gevonden.''
<< Dit is het paard.