[PG] Vosbonte shetlander merrie Lotje

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gap

[PG] Vosbonte shetlander merrie Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 19:19

Wij zijn op zoek naar onze shetlander Lotje op het paspoort staat Lotte van ong 1.09.............
Wij hebben haar noodgedwongen moeten verkopen omdat ze te bazig was in de wei bij de andere pony's en daardoor voor de kinderen gevaarlijke
situaties ontstonden, de toenmalige kopers hebben ons beloofd ons op de hoogte te als zij haar ooit zouden verkopen en wij haar niet terug zouden kopen.
Maar helaas hebben ze dat dus NIET gedaan, waardoor wij nu, na 2 jaar nog steeds een huilend zoontje hebben als per ongeluk de naam Lotje wordt uitgesproken, hij hield zo verschrikkelijk veel van haar, want een schatje was ze gewoon, ik denk dat het hem rust geeft als hij alleen al weet waar ze staat en hij even bij haar kan kijken!
Haar laatste verblijfplaats was ergens in de buurt van Schoonhoven of Lopik...........wie o wie kan ons helpen met opsporen??
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 06-04-13 00:31, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

linda_arnold

Re: GEZOCHT Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 19:28

Misschien is het voor potentiële 'herkenners' fijn als een paspoort (leeftijd/stokmaat/ouders) kunt opstellen? Was Lotje ook haar naam in het paspoort?

Denk dat je titel ook meer resultaten oplevert als je hierin vermeld dat het om 'Vosbonte shetlandermerrie' Lotje gaat.

Succes!!

gap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 19:46

linda_arnold schreef:
Misschien is het voor potentiële 'herkenners' fijn als een paspoort (leeftijd/stokmaat/ouders) kunt opstellen? Was Lotje ook haar naam in het paspoort?

Denk dat je titel ook meer resultaten oplevert als je hierin vermeld dat het om 'Vosbonte shetlandermerrie' Lotje gaat.

Succes!!

Thanks ik zal de titel wijzigen, de gegevens heb ik niet meer ;(

hiphorse

Re: GEZOCHT Vosbonte shetlander merrie Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:02

welk schoonhoven heeft u het over?
woon namelijk redelijk dicht bij plantsoen schoonhoven in gemeente hoogeveen...
is er een kans dat ze er nog staat?

Calanddra

Re: GEZOCHT Vosbonte shetlander merrie Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 22:17

Ik weet dat ze even op de manege in Houten heeft gestaan (of was dit bij u?) en dat ze toen weer is verkocht. Wel jammer...diertje heeft in een paar jaar tijd heel wat huisjes gehad terwijl t een ontzettend leuk dier was.

Ik was zelf helemaal gek met haar toen ze in Tull en t Waal stond, mocht haar toen helaas niet overkopen, haar baasje had liever niet dat ze op dezelfde stal bleef. Later zag ik haar weer te koop staan, toen ze dus op de manege stond, maar was toen helaas net te laat.

marieke1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 23:21

Cboender

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:37

Hallo ,

Wij zijn de eigenaar van lotje . Het gaat erg goed met haar . U kunt contact eventueel met me opnemen om een kijkje bij haar te nemen .

Groetjes corine

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: [PG] Vosbonte shetlander merrie Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:51

Aangezien de eigenaar zich heeft gemeld plaats ik hier een slotje voor het overzicht. Verder contact kan via pb gaan.