[EG] Verleden gezocht Lady bruine merrie 12 jr

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chablien

[EG] Verleden gezocht Lady bruine merrie 12 jr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-13 21:43

Ik ben heel erg nieuwsgierig naar waar vandaan mijn pony komt, wie haar heeft gekend, gefokt heeft enzovoorts.

In 2010 heeft de vorige eigenaresse haar gekocht van een handelaar. Ze kwam daarvoor van een manege waar ze niet te gebruiken was, ze zat destijds vol spanning altijd, als je er maar iets van voor aanzat kwam ze omhoog en begon ze te stuiteren. Waarschijnlijk is ze op die manege of daarvoor veel terug gereden, dachten de vorige eigenaresse en ik. Dit weet ik niet zeker. Ze heette toen Lady, wij hebben dit veranderd naar Chablis.

Dit was Chablis toen ze bij ons kwam in 2010:

Afbeelding
Afbeelding

In mei wordt ze volgens haar paspoort dertien, dit is denk ik ook een gok aangezien de paspoort van 2008 is, en ze dus uit 2002 is geschat. Bij de fokker/eerste eigenaar staat de naam d. Claassen, nu weet ik niet of dit de handelaar is of nog een vorige eigenaar.

Ik ben heel benieuwd of mensen die misschien op die manege hebben gereden, of van daarvoor, haar nog kennen en reageren :)