[PG] Hercules friese hengst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nee123

[PG] Hercules friese hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-13 00:20

Hallo,
Ik had een hele poos een hele, hele, hele goede vriend. Maar vreselijk genoeg is hij nu verkocht. Ik ben naar hem op zoek, gewoon, om zeker te weten dat het goed met hem gaat(of niet..:( ) . Even wat over hem...
Hij heet dus Hercules, het is ern fries, hengst, hoe groot of oud weet ik niet, maar reelijk groot en zijn leeftijd schat ik 10, maar ik ben erg slecht in schatten, dus reageer evengoed. Zijn eigenaar had meerdere paarden en pony's waarmee hij naar keuringen ging, ik weet niet of hij dat ook met hem deed. Hij is redelijk bazig bij andere paarden, en valt je soms onverwachts aan. Maar hij bedoelt het niet verkeerd. Hij stond in de wei met een hackney merrie met veulen,(de moeder heet Vosje), en hij heeft nog een poos gestaan met een gestippelde pony. En hij stind een poosje naast friezen en een shet...help me A.U.B. met zoeken! Foto komt nog trouwens...

groetjes Lisanne
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 24-03-13 03:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd