[EG] Vorige eigenaren Nicoline K Oldenburger merrie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fred_Kroket

[EG] Vorige eigenaren Nicoline K Oldenburger merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 01:06

Wij hebben vorig jaar een Oldenburger merrie gekocht met de naam: Nicoline K uit de hengst Landfrieden en de merrie Ekoline. Ze is gigantisch groot 1.78 bruin met zwarte benen en achter twee witte voetjes en wat witte haren op haar hoofd maar denk dat het eerder grijze haren zijn dan echt een aftekening. Die staat ook niet in haar paspoort vermeld. Ze is nu 16 jaar.

Ik ben erg benieuwd naar haar verhaal, ze is ontzettend lief en braaf maar wel ontzettend stijf en ik ben benieuwd of ze nakomelingen heeft gehad.

Foto's PB ik bij goede tips! Als je de naam van de merrie niet kent heeft het ook geen zin om foto's te plaatsen dacht ik zo! :+

Bij deze toch twee foto's, ik moest even uitvogelen hoe het werkt. De eerste foto is nog bij de vorige eigenaresse. De strepen op de tweede foto is natuurlijk vliegenspray.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 18-03-13 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 22:22

Onderhand is de fokker van Nicoline gevonden en een halfbroertje! Mocht er nog een eigenaar zijn die haar herkent of haar heeft gehad of gereden hoor ik dat graag.