[PG] Prins Amadeos, 4 jarige (bijna 5) oldenburger

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Higoma145

[PG] Prins Amadeos, 4 jarige (bijna 5) oldenburger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-13 23:32

hoi allemaal..

na lang twijfelen heb ik toch maar een topic geopend over deze bijzondere vriend...

ten 1ste even een paspoortje
Naam: Prins Amadeos
Geslacht: Ruin
kleur: Bruin met 2 witte sokken aan achterbenen en links voor wit kroonrand
leeftijd: 4 jaar (word dit jaar 5)
hoogte: rond de 1.64

Amadeos is een paard die eerst op een stal stond (in zeeland) waar ik met mijn eigen jaarling ook stond..
hij stond te koop en een aangetrouwde oom van mij kocht hem en nog een fries merrietje...

op een duur kwam op een bijzondere wijze het friese merrietje bij mij terecht en stond Amadeos te koop... hij heeft best lang te koop gestaan wat ik echt verschrikkelijk vond... ik had een connectie met hem.. ik begreep hem en hij mij... en ik wilde hem zo graag hebben maar wij konden ons echt niet een 3e paard veroorloven aangezien bij op een pension stal staan ... af en toe kwamen er kijkers en dan hoopte ik dat hij niet verkocht zou worden, en op een een of andere manier bij mij terecht kwam...
ik had alle mogelijke scenario's op een rijtje gezet maar geen van alle realistische plannen konden wij waar maken dus met ontzettend veel verdriet heb ik hem moeten laten gaan... ik ging hem express niet meer opzoeken of even langs de stal rijden want dan brak ik gewoon..

toen is hij op een gegeven moment verkocht... mij is vertelt naar brabant in de buurt bij eindhoven...

nu denk ik nog erg vaak aan hem en ik ben zo benieuwd hoe het met hem gaat... ik was altijd erg bang dat hij op een slecht plekje zou komen... natuurlijk is mij vertelt dat hij naar een goed tehuis is gegaan en dat wil ik ook echt wel geloven maar ik heb het nooit kunnen afsluiten...

hier een paar foto's van hem:
hier was hij net 2 jaar oud
Afbeelding

hier ook
Afbeelding

en dit de foto toen we voor de laatste keer gingen kijken bij hem...
http://i45.tinypic.com/fnehab.jpg

dit is de foto die bij de advertentie stond
http://i46.tinypic.com/2mpdaad.jpg

ik hoop echt dat iemand hem herkent of dat hopelijk de eigenaar hier op bokt zit, mocht je hem kennen of iets weten, alsjeblieft PB me

Groeten M.Hendrikse
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 17-03-13 03:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en foto's in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 14:08

niemand die hem herkent of iets van hem weet? |(

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 22:56

schopje ;(

viv77

Re: [PG] Prins Amadeos, 4 jarige (bijna 5) oldenburger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:02

Ik heb pas de nieuwe eigenares in de winkel gehad Maryam..Hij is vanaf de Braamhof bij haar terecht gekomen, tenminste dit is toch het paard wat nog van Anja is geweest?

Laanbanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:33

Ik heb je een pb gestuurd maar geen reactie van je gekregen.