[EG] Vorige eigenaar gezocht Aschinski (Tuschinski x Metall)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eefjuh20

[EG] Vorige eigenaar gezocht Aschinski (Tuschinski x Metall)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 13:17

Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar de vorige eigenaren of iemand die me meer kan vertellen over het verleden van Aschinski.
Ik heb Aschinski nu bijna 2 jaar en eigenlijk ben ik we heel nieuwsgierig naar zijn verleden.
Gisteren hebben we al contact gehad met zijn fokker.Aschinski is in Beek en Donk gefokt en is op 4 jarige leeftijd verkocht.(hij heeft dus 4 jaar bij zijn fokker gestaan)
Ik heb hem op 6 jarige leeftijd gekocht dus ik vraag me af waar Aschinski in de tussentijd is geweest.
Aschinski heeft in iedergeval 2 weken bij stal Fabrie gestaan voordat ik hem kocht bij Jansen van den Hout.
(Voordat ik hem kocht heb ik nog contact gehad met stal Fabrie maar die konden/wilden me niet meer vertellen dan dat het een braaf paard was wat pas 1 jaar onder het zadel was)Bij stal Fabrie stond hij trouwens te koop onder de naam Armani.

Hierbij nog wat informatie over Aschinski:

Naam:Aschinski
Tuschinski x Metall(moeder heet Tyara)
geboortedatum14 april 2005
kleurbruin.
aftekeningenrechter voorbeen:binnen en achterzijde witte kroonrand.
enkele witte haren op het hoofd
Afbeelding
Afbeelding

Voor meer informatie kun je altijd een pb sturen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 07-03-13 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

DRESSAGEFAN

Re: [EG] Vorige eigenaar gezocht Aschinski (Tuschinski x Metall)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 00:32

Er staan op youtube een aantal filmpjes van een aschinski uit december 2010, misschien dat je via de uploader verder komt? (Als het hetzelfde paard is)

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 09:57

Bedankt voor je reactie,maar degene die de filmpjes heeft ge-upload komt niet uit Nederland.Als dit wel mijn paard geweest zou zijn,waarom zou hij dan weer hier in Nederland terecht zijn gekomen.Het zou natuurlijk kunnen maar wel een beetje raar.Mischien dat ik toch maar eens voor de zekerheid een berichtje moet sturen

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 21:32

Is er dan echt niemand die mijn paard herkend?

DRESSAGEFAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 21:39

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 21:54

Flitsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 16:22

Dat kan haar wel zijn, dat is juist logisch.. want de eigenaar van het filmpje kan het filmpje later hebben geplaatst omdat hij haar misschien miste of dergelijke.. ik denk dat het er wel is!

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 17:21

Flitsje schreef:
Dat kan haar wel zijn, dat is juist logisch.. want de eigenaar van het filmpje kan het filmpje later hebben geplaatst omdat hij haar misschien miste of dergelijke.. ik denk dat het er wel is!

Zou kunnen maar ik denk het niet..

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:44

Heb even het filmpje bekeken en zou toch de gok wagen even te bellen. Het filmpje is geplaatst door stoeterij de Besselaar in Gemonde, dat is ong 45 minuten vanaf Beek en Donk (fokker) en ook niet ver van Stal Janssen vd Hout in Haghorst....ookal is het filmpje met datum in 2012.. wie niet waagd die niet wint. Succes

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 19:30

Sterre_Nova schreef:
Heb even het filmpje bekeken en zou toch de gok wagen even te bellen. Het filmpje is geplaatst door stoeterij de Besselaar in Gemonde, dat is ong 45 minuten vanaf Beek en Donk (fokker) en ook niet ver van Stal Janssen vd Hout in Haghorst....ookal is het filmpje met datum in 2012.. wie niet waagd die niet wint. Succes

Ik zal ze morgen eens bellen..ben benieuwd