[PG] Maya gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinneh

[PG] Maya gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-13 21:02

Ik kom hier vast al veel te laat mee, aangezien ik echt geen idee heb waar ze nu is.

Maya is een redelijke oude appaloosa pony (+-18), en heeft een héle lange tijd in 't Paerdenhof in Hamme-Zogge (BE) gestaan.
Later heeft mijn nicht haar gekocht, maar door tijd & geldgebrek moest ze haar verkopen. De nieuwe eigenaar heeft haar ook weer doorverkocht en ze weet er niks meer van. Maya was het eerste paardje waar ik op leren rijden heb 8j geleden, ik heb haar sinds 2j niet meer gezien.

Verder weet ik ook heel erg weinig van haar stokmaat etc, maar aangezien het een pony is, niet echt groot. =)

Als iemand weet waar ze nu staat, of als ze uberhaupt nog leeft, gelieve dit zsm te zeggen!
Ook als de eigenaar of vrienden/familie van de eigenaar/eigenaares dit lees, gelieve reactie achter te laten!

Foto's:

Afbeelding
Afbeelding
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 6616_n.jpg

Bedankt!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 03-03-13 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

pascal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 12:10

hey mijn dochterke heeft er ook leren op rijden . het laaste dat ik weet dat is dat alain ze gekocht had voor zijn dochter . was een zeeeer brave pony

Tinneh

Re: [PG] Maya gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 12:55

Ja dat is mijn nonkel en nichtje, was inderdaad zeer braaf, je kon er ook alles mee doen =
Denk niet dat ik haar nu nog zou vinden. (: