[PG] gezocht Tycoon kwpn ruin

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nicolebakker

[PG] gezocht Tycoon kwpn ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 00:39

hallo,

ik ben op zoek naar het oude paard van een vriendin van mij. Hij is via een handelaar in de achterhoek verkocht dus waarschijnlijk heet hij niet meer tycoon. Ik hoop dat hij goed terecht is gekomen en hoop dat hij ooit nog eens opduikt. Tycoon zal nu ongeveer een jaar of 15 zijn en hij is een luchthapper. het is een echt knuffelpaard maar wel met gebruiksaanwijzing. Hij heeft littekens op zijn borst en ook een op zijn linker voor hoef. Hij wil moeilijk de trailer in maar dit ging al steeds beter. Wie o wie kan helpen???? Denk je te weten waar Tycoon is dan zou graag willen weten hoe het met hem gaat!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 27-02-13 00:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Annabel

Re: [PG] gezocht Tycoon kwpn ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:21

Kleur, ras, geslacht?

nicolebakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 11:44

hij is donkerbruin, een ruin en kwpn er, ik wou er een foto bij plaatsen maar dat lukt niet

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 08:53

Weet je iets van zijn aftekeningen? Mijn vorige paard is in de achterhoek terrecht gekomen en heeft ook littekens op zijn borst. Hij is in 2002 richting achterhoek verkocht en heb er nooit meer iets over gevonden.

nicolebakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 00:31

sorry voor de late reactie maar hierbij een foto van Tycoon, hij is het linker paard
Afbeelding

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 07:15