Sinds 17-11-12 heb ik Lucas in mijn bezit. Ik heb hem gekocht van iemand uit Rottum ( Friesland ) en ben erg nieuwsgierig naar zijn verleden. Dus wie hem voor deze mensen hebben gehad. Ik weet dat hij waarschijnlijk op een manege heeft gestaan maar meer ook niet.
Zijn vader is Sammy ( v. Sonny af Højmark ) Ook vind ik het erg leuk om dingen over zijn vader te weten. En over half broertjes en zusjes enzo.
Ohh wat een mooierd. Sammy had echt mooie nakomelingen zeg.
mirgino
Geplaatst: 20-02-13 22:21
DewiFoto schreef:
Ohh wat een mooierd. Sammy had echt mooie nakomelingen zeg.
ze was zeker mooi een hele aparte aftekening
en zij kwam ook uit Friesland.
DewiFoto
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-13 17:56
Schopje.
Calanddra
Geplaatst: 23-03-13 18:30
Mijn vorige pony was een kruising hafxappa, paps is Sammy
Mei 2011 heb ik Sammy ook ontmoet hij stond toen ook in Friesland. Ik denk dat hij daar nog steeds is [http://nl.fotoalbum.eu/images1/201101/171623/607159/00000026.jpg http://nl.fotoalbum.eu/images1/201101/1 ... 000034.jpg
Wauw.. Sammy is echt mooi. Via internet kon ik niet zo super veel over hem vinden.
Maar kent verder niemand mijn eigen pony?
DewiFoto
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-13 13:44
Schopje,
Na even grondig het paspoort door te hebben gespit kwam ik nog wat extra informatie tegen die misschien handig zou zijn.
In het jaar 2007, 2008 en 2009 is de Lucas gemeten in de plaats Nes. Dicht ligt op het eiland Ameland. (Voor de bokkers die zoeken op eigen woonplaats enzo, `omliggend` zijn Hollum, Ballum en Buren)
Bij dierenartsen praktijk : REDZUM / GROU Ayttawei 6, 9008 SK Redzum.
De fokker is: Mevr. C.J.M. Stuyt. St. Annaparochie.
Hopelijk zijn er mensen die wat met deze informatie kunnen.
Nooit verwacht dat er meerdere plaatsten waren die Nes zouden heten. Je hebt dus Nes ( op Ameland) Nes , Dongeradeel Nes gem. Boarnsterhim. De latste lijkt me het meest logisch omdat dit vlag bij Redzum ligt.
Bedankt voor de tip!
guenivere
Geplaatst: 17-05-13 16:19
In mijn profiel staat ook een nakomeling van sammy... sidney een panterbonte appaloosa merrie van 1.37.
Na zelf weer verder te hebben gezocht ben ik weer achter wat meer informatie: Hij is ingereden door N. Wartena. Zij heeft hem vervolgens naar een manege van een kennis gedaan. (Heb mail contact gehad maar krijg nu helaas geen reactie meer)
Nu ben ik nog nieuwsgierig naar de tijd tussen de fokker en fam. Wartena. En naar de Manege waar hij daarna heen is gegaan.
Ook heb ik vernomen dat de stal waar Sammy op stond niet meer bestaat. Hij zou nu bij fam. Miedema in Winsum staan. Iemand enig idee wie dit is? Aangezien er veel mensen met de naam Miedema daar wonen?