[PG] Montgomery, 19 jaar, Vos (koffie)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vir1

[PG] Montgomery, 19 jaar, Vos (koffie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 23:37

Montgomery heb ik gekocht in bocholtz (limburg) toen hij 3,5 jaar jong was. Zoals je ziet op de foto was hij toen nog erg mager en geen spieren opgebouwd. Montgomery heb ik zelf ingereden en ik ben erg benieuwd waar hij is en hoe het met hem gaat.

In 2001 hebben wij hem verkocht aan een meisje in Heerlen. Volgens mij heeft hij daar nog geen half jaar gestaan en toen is hij doorverkocht. Het laatste wat ik weet is dat ik rond 2002 a 2003 ben gebeld door de nieuwe eigenaar, als ik het goed heb heet ze Ingrid van Meel en kwam ze uit omgeving Roosendaal. Ze gaf aan dat ze Montgomery van de manege heeft gekocht en als ik het goed heb heeft hij daar een tijdje als manege paard gestaan. Ze gaf aan dat ze hem Gomy noemde. Zelf noemde ik hem Monty en waar hij hinnikend op reageerde.

Jammer genoeg ben ik haar gegevens kwijt geraakt en kon ik het toen ook nog niet aan om te gaan kijken.

Hopelijk kan iemand mij helpen

http://www.mijnalbum.nl/?aff=google&gcl ... 3godXCcAVw

Zie dat mijn foto niet zichtbaar is, hier poging 2 :-)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-02-13 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 00:53

Hoe oud moet die nu zijn en was het een tuigpaard ruin?

Sorry leeftijd zie ik nu in de titel.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 13-02-13 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

Vir1

Re: [PG] Montgomery, 19 jaar, Vos (koffie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 09:59

Montgomery is een ruin en zover ik weer geen tuigpaard. Heb zelf met hem wedstrijden dressuur gereden B en springen vond hij ook erg leuk. Vader Glennridge moeder Irona.

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:23

Nee sorry, dan is het een ander, succes!

Vir1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 13:28

Na een lange zoektocht weet ik waar Montgomery is.

Montgomery wordt gomby genoemd en staat op de stallen van het Wellantcollege te Dordrecht en wordt gebruikt voor de lessen. Nu woon ik niet echt om de hoek en wil ik snel een keer gaan kijken maar misschien dat nu iemand hem herkent :-)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 15:46

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.