[PG] Trekpaard hengst Tico

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haffylover

[PG] Trekpaard hengst Tico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 00:13

Hallo,

Ik ben opzoek naar een belgisch trekpaard.

Deze heeft een jaar of 8/9 geleden gestaan in zeeland te aagtekerken bij Het ponyhof.

Het was echt een geweldig dier. Hij werd Tico (spreek als tjico)

Toendertijd nog ongeholpen hengst met een lange staart. Ik heb geen idee precies hoe oud hij was maar naar schattig een jaar of 4/5

Hij was zeer energiek en meester in uitbreken zowel uit de stal als uit de weide.
Hij had een zeer liefde vol karacter en vooral eerlijk en super braaf.

Ik heb er een weekje op gereden en hij was toen onbeleerd maar ik kon zo op stappen en weg rijden.

Nou heb ik contact gezocht met de manege om te achterhalen wat er met hem gebeurt is. Maar enige wat ze mij konden vertellen dat hij nog enige tijd is gebleven en doorgereden en daarna is die verkocht maar ze weten niet meer naar toe.

Ik zal eens zoeken of ergens een foto kan vinden maar misschien kan iemand mij helpen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 08-02-13 01:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Evelyne

Re: Trekpaard hengst Tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 00:23

Weet je misschien wie zijn ouders zijn?
Als je dat weet kun je misschien het stamboek mailen om te vragen of hun misschien weten waar hij is.
Bij de ponyhof is het een komen en gaan van paarden dus ik vind het niet gek dat ze niet weten waar ze heengaan.
Succes met je zoektocht :)

haffylover

Re: [PG] Trekpaard hengst Tico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 20:13

Nee heb ik voor gevraagd maar het beestje was gered van de slacht vandaar dat ze geen verdere info hadden

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:17

Alleen Leeftijd en karakter schiet je niets.mee op om te omschrijven.
Hoe ziet hij er uit. Kleur. Hoogte. Aftekeningen

edit. Bokker Jaan81 rijd/heeft 2 trekpaarden en komt geloof ik ook uit zeeland. Misschien weet zij wel wat (weet niet of ze in dat wereldje zit).

haffylover

Re: [PG] Trekpaard hengst Tico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-13 10:57

Edit foto moet nog zoeken kan hen niet zo snel vinden