In december ben ik wezen proefrijden op een schimmel van Rob uit Chaam. Paard was op dat moment iets onregelmatig dus ik wilde even overleggen, Ik vond het een onwijs leuk paard.
Het overleggen was eigenlijk geen optie en binnen een paar uur was het paard weg. Ik vind het dusdanig jammer want het was echt wat ik zocht. Ik vraag me nu af is het paard in de handel terecht gekomen of toch particulier verkocht ? Ik zou erg graag willen weten waar hij is )( in de handel) of toch bij een particulier die hem misschien toch wel wil verkopen.
Ik heb nog weer telefonisch contact gehad met Rob hierover maar kreeg verder geen antewoorden meer. Het blijft wat knagen en ik hoop dat iemand mij iets meer zou kunnen vertellen over dit paard. Ik heb een foto maar weet helaas niet hoe ik deze moet plaasten
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 29-01-13 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd
Rumpleteaser
Geplaatst: 29-01-13 17:36
Dolf01 schreef:
k heb een foto maar weet helaas niet hoe ik deze moet plaasten
Rechts onderin je scherm zie je 'help' staan. Via die functie kom je bij een toelichting hoe je foto's moet plaatsen.