[PG] Ginger

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beauboss

[PG] Ginger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 12:59

Lieve bokkers,

Ik weet niet of er wat uitkomt maar ik ben ongeveer 2 jaar geleden mijn verzorgpaard Ginger verloren... Ik hoopte dat ik haar kon vergeten maar helaas heb ik er nog veel verdriet van. Nu wil ik jullie vragen of jullie iemand kennen die haar heeft/ kent. Ze is een nrps /Arabier (werd mij verteld) ze zal nu al rond de 16 zijn misschien wat ouder. Ze is bruin met zwarte beentjes en een wit kolletje op haar voorhoofd. Ik zal proberen wat foto's erbij te doen maar dan moet ik even de computer erbij hebben dus ik probeer de foto's later. Toen ze nog bij ons was konden we niet met haar naar buiten want dan ging ze steigeren ook vast staan aan een muur kon niet zonder hangen. Maar in stal en in de bak was ze heel erg lief. Heel braaf en ook in de les op ander terrein (na veel oefenen op de weg erna toe).
De eigenaresse zei ook dat ze van Dutchman was en dat haar naam anders was in haar paspoort (volgens mij was het Starlight). Ik zou niet meer weten hoe ik haar zou moeten zoeken dus probeer ik het zo.
Als jullie meer vragen hebben hoor ik het graag en probeer ik ze zo goed mogelijk te beantwoorden.
Ik hoop dat ik haar vind want ik wil graag weten of het goed gaat met haar.

Groetjes beau
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-01-13 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

krista1993

Re: [PG] Ginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:04

een foto?

beauboss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 23:34

Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 22-01-13 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd en foto's in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht!

Jellybeans

Re: [PG] Ginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:39

Afbeelding

Zou dit haar kunnen zijn?
Deze pony staat op een manege bij mij in de buurt ik weet verder dus ook niks over de pony..

beauboss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 21:18

Nee helaas hij heeft geen zwarte benen maar ik blijf doorzoeken. In ieder geval bedankt .

Edit: ik heb een tijdje geleden van een meisje gehoord wat op Simonshaven rijd dat daar ook een paardje stond wat ginger heette en er zo uitzag maar helaas was zij al weer weg voordat ze een foto kon maken weet iemand misschien iets over dit paardje? Laat het mij horen aub
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 25-01-13 21:16, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:59

De Ginger die op Simonshaven stond had een grotere kol en een sneb, succes met je zoektocht.