Zoals je in het topic van de link kan lezen ben ik op zoek naar een manegepony die mijn hart heeft gestolen, maar helaas verkocht is.
Om het verhaal even kort te maken: Doortje bleek verkocht toen ik woensdag op de manege kwam. Dit was onaangekondigd. Nu ben ik op zoek naar haar, omdat ik in ieder geval afscheid wil nemen. De eigenaar van de manege zegt dat hij Doortje verkocht heeft en dat ze inmiddels ook weer doorverkocht is. Ik heb de eigenaar gemaild om de naam van de handelaar/slachterij, maar heb nog niets ontvangen. In het weekend is hij vrijwel nooit te vinden op de manege, dus maandag wil ik graag bellen voor de missende informatie die ik nodig heb.
Maar het probleem is dat deze paar dagen net een paar dagen te veel kunnen zijn. Daarom ben ik hevig op zoek naar alle aanwijzingen die ik kan vinden!
Maar hoe pak ik dit aan? Heeft iemand nog tips wat ik nog kan doen of proberen?
Wat ik allemaal al gedaan heb: - eigenaar gemaild (woensdag) - zoon van de eigenaar gemaild (zaterdag) - advertentie bokt - opsporing verzocht op bokt - advertentie marktplaats - bericht op cavaletti
Zijn er mensen die mij verder kunnen helpen of ideeën hebben hoe ik dit nog meer kan aanpakken?